Următorul invitat
Ayelet Cohen

Ayelet Cohen | 21.10.2024-25.10.2024

Ayelet Cohen fondatoarea Meraki Innovation, este un antreprenor social. Ayelet a co-fondat Centrul de Inovare și Antreprenoriat ASPER-HUJI Innovate (Hebrew University) și JLM-Impact Consortium și a condus programe care au implicat peste 5.000 de participanți anual în evenimente, hackathoane, cursuri și acceleratoare, ajutând start-up-urile să strângă peste 70 de milioane de dolari. La Start-Up Nation Central, a gestionat activitățile din Ierusalim, promovând conexiunile între talente și oportunități și lansând proiecte pentru integrarea minorităților în ecosistemul tehnologic. Ayelet a lansat, de asemenea, Grupurile Google pentru Educatori în Israel, împuternicind mii de profesori să colaboreze la proiecte educaționale transformative. Dincolo de realizările sale profesionale, Ayelet a inițiat și condus proiecte sociale care sprijină mamele afectate de violența domestică și activități culturale care susțin afacerile și artiștii locali.

Meraki Innovation este o întreprindere socială care urmărește promovarea inovației și gândirii antreprenoriale pentru a stimula schimbarea. Expertiza în Educație Antreprenorială, Dezvoltarea Ecosistemului de Startup-uri, Intraprenoriat și Inovație Publică și Socială poziționează organizația în postura nu doar simpli consultanți, ci ca agenți ai transformării. Printr-o combinație de metodologii avansate și angajamente personalizate, oferă consultanță, formare și management de proiect. Obiectivul organizației este de a contribui la dezvoltarea de ecosisteme colaborative care să ofere indivizilor și organizațiilor să inoveze, deschizând calea pentru creștere durabilă și impact social.

Linkedin Ayelet Cohen

Structura și Obiectivele Cursului

Cursul va cuprinde patru module ce se vor desfășura pe parcursul a 4 zile și este conceput pentru a oferi participanților o perspectivă aplicativă asupra modului în care ideile de afaceri se pot transforma în concepte de busines și pentru a-i inspira să urmeze calea antreprenoriatului .

Cursul se concentrează în jurul „IdeaX,” un joc educațional inovator care încurajează creativitatea, colaborarea și rezolvarea problemelor în rândul studenților. Pe parcursul acestui atelier, participanții vor forma echipe, vor selecta provocări, vor genera soluții, vor dezvolta concepte de afaceri și, în cele din urmă, își vor prezenta ideile inovatoare. Acest mediu interactiv și dinamic nu doar echipează studenții cu abilități practice în generarea de idei, ci și împuternicește următoarea generație de inovatori și lideri să facă contribuții semnificative pentru societate.

Obiectivele Cursului:
–> Înțelegerea Antreprenoriatului de Impact: Oferirea participanților unei înțelegeri de bază a antreprenoriatului de impact.
–> Identificarea și Analiza Problemelor: Capacitatea participanților de a identifica probleme din lumea reală și de a le analiza folosind modelul arborelui problemei.
–> Analiza Pieței Instruirea participanților în desfășurarea unui proces de cercetare a clienților pentru a înțelege potențialii clienți și nevoile acestora.
–> Încurajarea Gândirii Inovatoare: Inspirarea participanților să gândească creativ și să abordeze problemele apelând la soluții inovatoare, cultivând o mentalitate esențială pentru antreprenoriatul de succes.
–> Dezvoltarea Conceptelor de Start-up: Ghidarea participanților în rafinarea ideilor lor în concepte de start-up, folosind modelul lean startup.
–> Dezvoltarea Abilităților Practice: Îmbunătățirea abilităților practice ale participanților privind colaborare și lucru în echipă, comunicare și prezentare, gândire creativă și rezolvare de probleme.

Ziua 1: Inspirație și Selectarea Provocării

Introducere în Antreprenoriatul cu Impact (90 minute) Acest modul subliniază puterea antreprenorilor de a schimba vieți, analizează revoluția tehnologică rapidă și subliniază necesitatea de a avea o mentalitate de inovator, respectiv instrumentele la care se poate face apel pentru a avea succes. De asemenea, explorează pașii pentru dezvoltarea unei inițiative antreprenoriale, și principalele capcane ce trebuie evitate. Modulul va oferi posibilitatea cursanților de identifica motivației antreprenoriale pe baza unui exercițiu.

Explorarea problemei (120 minute)

  • Introducerea participanților
  • Revizuirea provocărilor din pachetul de carduri IdeaX și formarea echipelor
  • Utilizarea modelului arborelui problemei pentru a analiza problema, nevoile și piața

Ziua 2: Cine este clientul vizat? Cercetarea pieței (210 minute)

  • Identificarea clienților potențiali
  • Învățarea metodologiilor de cercetare a nevoilor clienților, înțelegerea importanței empatiei în procesul de cercetare a clienților și practicarea ascultării active
  • Customer Discovery

Ziua 3: Care sunt ideile tale? Atelier de generare de idei (210 minute)

  • Analizarea perspectivelor din cercetarea clienților
  • Sesiune de generare de idei folosind cardurile IdeaX pentru a genera idei.
  • Selectarea celei mai bune idei și dezvoltarea ulterioară a conceptului de startup folosind modelul Lean startup

Ziua 4: Care este povestea ta? Atelier de storytelling (120 minute)

  • Introducere în arta povestirii, originile și importanța acesteia
  • Înțelegerea construcției unui pitch pentru startup și revizuirea cadrului de dezvoltare a pitch-ului
  • Crearea unui pitch pentru ideea lor de startup

Shark tank: Concurs de pitch între echipe (90 minute) Prezentarea ideii în fața unui panel tip shark tank, primirea feedback-ului și selectarea echipelor câștigătoare

Pentru a-ți rezerva locul completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

David Mammano | 18.11.2024-22.11.2024

David Mammano a lansat șapte firme și a valorificat aceste experiențe pentru a oferi curaj tuturor celor care au văzut în antreprenoriat calea de a-și realiza visurile. A câștigat de trei ori premiul Inc. Magazine 5000 Growth Company. Este TEDx Speaker, profesor la Universitatea din Rochester și autor de cărți pe domeniul antreprenoriat si planificare strategică. A absolvit cursurile Universității  Buffalo și al MIT Entrepreneurial Master’s Program, un program axat pe dezvoltare antreprenorială. Este membru al Consiliului de Administrație al Fundației Western NY Make-A-Wish și membru local al consiliului Junior Achievement.

LinkedIn_ David Mammano

Elevate your entrepreneurship with AI

Întâlnirea își propune să evidențieze oportunitățile create de de Inteligența artificială în antreprenoriat. Cursul va debuta cu o intriducere despre importanța AI în peisajul de afaceri modern, explicând ce este AI, tipurile sale și conceptele cheie precum învățarea automată, învățarea profundă și procesarea limbajului natural.Cursul va evidenția tendințele actuale ale AI în antreprenoriat respectiv beneficiile oferite precum automatizarea sarcinilor repetitive, analiza avansată a datelor, personalizarea experienței clienților și inovarea produselor. Aplicațiile AI în afaceri variază de la marketing și vânzări, operațiuni, servicii pentru clienți până la finanțe. Implementarea AI în afaceri necesită identificarea domeniilor cu valoare adăugată, utilizarea unor instrumentelor adecvate pentru a facilita integrarea proceselor existente și depășirea provocărilor. Cursul va fi completat de un workshop, în cadul căruia studenții vor descoperi cum AI poate revoluționa parcursul antreprenorial. Studenții vor învăța strategii practice pentru a valorifica AI în inovație, a optimiza operațiunile și a obține un avantaj competitiv.

Această prezentare explorează Metodologia Lean Startup, o abordare dinamică pentru lansarea și scalarea afacerilor. Participanții vor învăța cum să valideze rapid ideile, să minimizeze riscurile și să maximizeze eficiența prin cicluri iterative de construcție-măsurare-învățare. Ideală pentru antreprenorii care caută să inoveze, să se adapteze și să aibă succes în piața actuală, extrem de rapidă.

În acest atelier dinamic, veți explora modul în care Inteligența Artificială îmbunătățește Metodologia Lean Startup. Veți învăța să integrați instrumente AI pentru experimentare rapidă, analiză a feedback-ului clienților și luarea deciziilor bazate pe date. Descoperiți tehnici pentru a valida eficient modelul de afaceri, a pivota eficient și a scala sustenabil, folosind AI pentru a accelera creșterea și succesul startup-ului dvs.

Value Proposition Design

Managementul unei Echipe Antreprenoriale

* D-nul David Mammano, va susține în cadrul Cluj Economics and Business Seminar Series (CEBSS) o prelegere pe tema: „Empowering Educators to Foster the Next Generation of Entrepreneurs”.

Seminarul își propune să aducă împreună comunitarea academică și reprezentanți din mediul de business.

Joi, 21.10.2024, ora 14.00-15.00sala 118
CEBSS ZOOM link

Pentru a-ți rezerva locul completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

Catherine Delevoye | 02.12.2024-05.12.2024

Catherine Delevoye are o experiență de peste 25 de ani în consilierea antreprenorilor, oferindu-le suport în dezvoltarea și scalarea propiilor afaceri, prin servicii de coaching și mentorat pe teme legate dedezvoltarea modelului de business, internaționalizarea, atragerea de investitori, managementul inovației și eficientizarea lanțului valorii. A contribuit la dezvoltarea afacerilor din Europa, America de Nord, India, Africa și Orientul Mijlociu, oferind consiliere juridică personalizată și expertiză pentru dezvoltarea tehnologică, stabilirea de parteneriate și modelare procelelor de afaceri. Colaborează cu companii inovatoare abate în diverse etape de dezvoltare, oferindu-le suport încă de la faza de concept si până la consolidarea poziției la nivel internațional. De asemenea, sprijină antreprenorii în soluționarea provocărilor ce țin problemele juridice, gestionarea proprietății intelectuale, stabilirea de acorduri cu clienți, parteneri și investitori, din întreaga lume.
Catherine este pasionată de călătorii și schimburi culturale, a fost trainer, coach și mentor în programe internaționale de incubare și accelerare pentru start-up-uri tehnologice, afaceri sociale, studenți, cercetători, manageri de inovare și tineri antreprenori din Luxemburg, Franța, Germania, Marea Britanie, Spania, Letonia, România, Etiopia, Comore, Iordania, Sri Lanka și multe altele.

Intellectual Property and Value Creation with developing MVP

Acest curs este conceput pentru a oferi o înțelegere profundă și practică a modului în care gestionarea eficientă a proprietății intelectuale (DPI) și a acordurilor de licențiere poate sprijini dezvoltarea unui MVP (Minimum Viable Product). Participanții vor învăța să identifice și să protejeze activele intelectuale încă din fazele incipiente ale dezvoltării produsului, să navigheze cu succes acordurile de licențiere și parteneriatele de co-dezvoltare și să maximizeze valoarea inovării în cadrul lor. Cursul este orientat în special către nevoile start-up-urilor și spin-off-urilor, oferind soluții pentru gestionarea flexibilă a DPI-ului și protejarea intereselor în relațiile cu organizații mai mari. De asemenea, participanții vor dobândi abilități esențiale de negociere comercială și înțelegerea aspectelor legale necesare pentru a asigura succesul pe termen lung al afacerii.

Workshopul îi va ghida pe studenți prin procesul de identificare și organizare a activităților esențiale pentru a crea un produs și a-l livra eficient către clientul final. Începând cu analiza furnizorilor și terminând cu livrarea către consumator, participanții vor învăța să dezvolte o hartă a lanțului valorii, utilizând metode vizuale pentru a ilustra structura logică a activităților. În cadrul echipelor, studenții vor construi diagrame de flux pentru a înțelege modul în care activitățile se interconectează și contribuie la creșterea valorii produsului. De asemenea, vor analiza interdependențele dintre aceste activități și vor explora metode de optimizare, precum eficientizarea proceselor. Workshopul va culmina cu prezentarea hărților lanțului valorii și sesiuni de feedback, permițând studenților să identifice punctele forte și zonele de îmbunătățire, dezvoltând astfel abilități esențiale pentru viitoare proiecte antreprenoriale și manageriale.

Accesarea investitorilor și internaționalizarea afacerii

Cursul oferă o abordare strategică asupra pregătirii afacerii pentru investiții și extinderea pe piețele internaționale. Inspirat din „Arta Războiului”, cursul furnizează sfaturi practice pentru identificarea și abordarea investitorilor în funcție de experiența antreprenorului, ideea de afacere și resursele disponibile, punând accent pe așteptările realiste în procesul de strângere de fonduri. Bazat pe exemple din portofoliul Technoport, vor fi discutate atât factorii de succes, cât și capcanele de evitat atunci când faceți prezentări investitorilor. De asemenea, cursul abordează extinderea internațională, evidențiind avantajele și riscurile internaționalizării, împărtășind lecții din experiențele companiilor care au reușit sau nu să se extindă global.

Cursanții vor avea acces la un set de instrumente care îi vor ajuta să identifice investitorii potențiali și să considere internaționalizarea ca mod de creștere și dezvoltare a afacerii.

Parteneriatele sunt extrem de importante pentru micile afaceri. Acestea pot oferi diverese beneficii precum creșterea credibilității și facilitarea accesului la piață, completând capitalul și expertiza disponibilă, specifică unei echipe de dimensiuni mici. În același timp ele pot fi și dăunătoare creșterii afacerii, dacă sunt prea rigide, dezechilibrate sau bazate pe viziuni și așteptări divergente. Cursul va descrie aspectele de luat în considerare atunci când este vizată atragerea de noi parteneri, și cum trebuie să se facă tranziția de la propunere la implementarea parteneriatului. Cursanții vor avea posibilitatea de a analiza și evalua măsura în care cazul lor se pretează unui parteneriat respectiv termeni și criteriile operaționale pe care ar trebui să le vizeze pentru un parteneriat de succes.

Pentru a-ți rezerva locul completează Formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

Daniel Druhora | 06.12.2024

Daniel Druhora este cineast, profesor și lider în inovare, de origine româno-americană, recunoscut pentru documentarul său câștigător al premiului Emmy „Lives Not Grades” și alte lucrări notabile, cum ar fi „Cloudwalkers” și „Long Distance Swimmer.” A studiat relații internaționale la Universitatea din Washington și a obținut un MFA în producție de film și televiziune la Școala de Arte Cinematice de la University of Southern California.

În calitate de Director al Grand Challenges Innovation Lab la USC, Daniel coordonează inițiative de inovare și antreprenoriat, promovând soluții care rezolvă probleme globale. Pe lângă contribuțiile sale pe partea educațională si cinematografică, Daniel este implicat în USC ReWater Center, contribuind alături de studenți la identificarea de soluții menite să abordeze în mod activ soluționarea crizei de apă. Printre proiectele sale curente se numără „Elie’s Overcoat,” un film de lung metraj ce va fi filmat în România.

LinkedIn_ Daniel Druhora

Storytelling pentru Inovatori: Descoperă modul în care poți cuceri lumea antreprenoriatului

În cadrul seminarului „Storytelling pentru Inovatori și Creatori” vom explora diverse teme esențiale pentru utilizarea povestirii în inovație și antreprenoriat.

Instructorul va începe cu Starting From Story, unde vom descoperi cum companii precum Apple, Google și IBM folosesc storytelling pentru a crea produse remarcabile ce ajung să domine piața. Cursanții vor avea posibilitatea de a cunoaște tehnici de storytelling pentru a cunoaște piața și pentru a adresa mai bine nevoiele clienților.

Un alt subiect important va fi conectarea Storytelling cu Designul și Procesul de Dezvoltare al Produselor, unde cursanții vor avea ocazia de a explora modul în care povestirea integrată în procesul de dezvoltare a produselor pentru a îmbunătăți designul și funcționalitatea acestora. În final, se va discuta despre Story and Share of Mind, aflând cum povestirea poate influența percepția publicului și poate crește cota de piață a produselor, captând atenția și loialitatea clienților.

On-Line pe Zoom


Pentru a-ți rezerva locul completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

Sophie Rippinger | 10.03.2025-14.03.2025

Sophie Rippinger

Sophie Rippinger este specialist în Economie Circulară. Este implicată în Proiectul Edinburgh Innovations, structură de comercializare a Universității Edinburgh, unde a contribuit la livrarea programului Venture Builder Incubator și a creat structura EARTH Centred Business Design (ECBD), prin care a propus un set de instrumente pentru modele de afaceri circulare și net zero pentru start-up-uri aflate în fază incipientă de dezvoltare.

Sophie a activat ca și Senior Consultant în Economie Circulară pentru Wood Group Plc, unde a sprijinit multiple proiecte locale și internaționale, inclusiv dezvoltarea politicilor de prevenire a poluării cu plastic pentru Banca Mondială și oferind suport direct întreprinderilor mici și mijlocii care doresc să se îndrepte către o Economie Circulară pentru Zero Waste Scotland. Sophie a gestionat proiecte inovative menite să vizeze strategii de dezvoltare în domeniul deșeurilor pentru companii precum Ford, Renault și Peugeot. În timp ce lucra pentru Veolia Environmental, a implementat contractori de gestionare a deșeurilor pentru Universitatea din Edinburgh și a realizat studii menite să faciliteze gestionarea deșeurilor pentru Universitatea Strathclyde și Historic Environment Scotland.

De-a lungul carierei sale de 20 de ani, a interacționat cu sute de fondatori din categoria studenților, profesioniști din domenii academice și non-academice reprezentând peste 25 de instituții de învățământ superior din Europa, precum și antreprenori și angajați dintr-o gamă largă de sectoare de afaceri.

Sophie crede cu tărie că Economia Circulară are potențialul de a aborda criza climatică și de mediu urgentă cu care ne confruntăm în prezent. Prin urmare, ea adoptă o abordare interdisciplinară și experiențială cu afacerile și start-up-urile, care depășește cadrele tradiționale pentru a accelera tranziția către o societate durabilă.

Linkedin_Sophie Rippinger

1.Identify your start-up idea

Workshopul este conceput pentru a te ghida în procesul de dezvoltare a unei idei de start-up sustenabile și inovatoare, având la bază principiile economiei circulare. În cadrul acestui workshop, vei avea ocazia să explorezi riscurile și oportunitățile din domeniu, participând la exerciții de echipă menite să stimuleze gândirea circulară.Vom pune un accent deosebit pe ideea ta de start-up și pe afacerea pe care dorești să o lansezi. Te vom sprijini în definirea problemei pe care vrei să o rezolvi, analizând împreună ipotezele și lipsurile existente. Pentru a te ajuta să conturezi valoarea propusă , vom introduce conceptul de design thinking și abordarea „cum am putea…”.În plus, vei primi sfaturi practice despre cum să îți extinzi rețeaua de contacte și să dezvolți o strategie eficientă de implicare a stakeholderilor, fie că pornești de la zero sau îți consolidezi strategia existentă. Networkingul eficient va fi, de asemenea, un subiect cheie.

La finalul workshopului, vei completa două canvasuri esențiale: un canvas de identificare a problemelor și un canvas de propunere de valoare, ambele utilizând principiile economiei circulare. Aceste instrumente vor deveni punctele tale de referință pe parcursul întregului proces de dezvoltare a afacerii.

2.Your Vision for the Future

Workshopul este conceput pentru a te ghida în crearea unei viziuni de afacere care să fie nu doar sustenabilă, ci și responsabilă, echitabilă și transparentă, ajutându-te să identifici și beneficiile financiare potențiale ale acestei abordări. Pe parcursul celei de-a doua zile, ne vom concentra pe nevoile operaționale ale afacerii tale, oferindu-ți un cadru solid pentru a selecta și rafina opțiunile care vor asigura succesul acesteia, folosind principiile de sustenabilitate ca avantaj competitiv. Vei învăța cum să aplici aceste principii în mod practic, transformându-ți ideea într-o realitate concretă, și vei primi instrumente utile pentru a-ți monitoriza progresul. Îți vom oferi, de asemenea, ghidaj în rafinarea valorii propuse și metode pentru a o menține relevantă într-o piață aflată într-o continuă schimbare. În plus, vei explora diferitele metode de finanțare disponibile, analizându-le avantajele și dezavantajele.

La finalul zilei, vei avea posibilitatea de a contura povestea afacerii tale și vei avea încrederea necesară pentru a-ți continua drumul cu succes.

3. Brainstorm your business strategy

Workshopul este menit să te ajute să explorezi noi concepte de produse și servicii, să generezi idei pentru modele de afaceri și să identifici oportunități sustenabile și incluzive. În cadrul acestui workshop, vom analiza modele de afaceri circulare și vom prezenta studii de caz ale unor afaceri circulare de succes. Pornind de la cunoștințele acumulate în zilele anterioare, vei avea ocazia să creezi propriul tău canvas de model de afaceri circular, adaptat ideii tale de afacere.

Vom parcurge împreună pașii necesari pentru a-ți dezvolta un plan de acțiune concret, iar tu vei putea discuta și împărtăși strategia ta de implementare, explorând în același timp modalități de a construi și dezvolta o echipă eficientă. În partea finală a workshopului, vei avea ocazia să îți spui povestea și să împărtășești călătoria ta antreprenorială. Îți vom oferi sfaturi valoroase despre cum să comunici eficient cu diverse tipuri de audiențe, inclusiv prin intermediul rețelelor sociale, și te vom pregăti pentru a susține un pitch perfect.

Sarcinile acestui workshop includ completarea canvasului circular ECBD, elaborarea unui plan de acțiune și a unei cronologii, precum și scrierea unei povești care să reflecte călătoria ta, pregătindu-te astfel pentru pitch-ul final.

4. Pitching

Sesiunea de pitching este concepută pentru a oferi participanților posibilitatea de prezenta și perfecționa ideea de afacere. Fiecare participant va avea ocazia de a susține un pitch în fața colegi, Fiecare prezentare va fi urmată de o sesiune de evaluare și feedback, atât din partea facilitatorilor, cât și a celorlalți participanți. Vom pregăti un document de evaluare pentru a structura și facilita feedback-ul, încurajând o analiză detaliată și constructivă

Evaluarea de la egal la egal este esențială, oferind o perspectivă valoroasă și relevantă pentru antreprenorii aflați la început de drum. Această sesiune nu doar că îți va oferi ocazia de a-ți testa ideea de afacere, dar îți va permite și să înveți din perspectivele și sugestiile colegilor tăi, ajutându-te să îți rafinezi abordarea și să îți perfecționezi viitoarele pitch-urile. Echipele selectate vor fi automat incluse în programul de incubare, unde vor putea aprofunda conceptele de afaceri și vor avea acces la numeroase resurse și oportunități de învățare și dezvoltare.

Pentru a-ți rezerva locul la cursurile d-nei Sophie Rippinger, completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

Jan Philipp Ahrens 24.03.2025-30.03.2025

Jan-Philipp deține titlul de venia legendi (Habilitare) de la Facultatea de Studii Economice a Universității din Mannheim și conduce un grup interdisciplinar de cercetare care folosește un supercomputer dedicat studiilor de inteligență artificială și date masive, cu accent pe sustenabilitate. Lucrările sale au fost publicate în reviste științifice internaționale de top, cum ar fi Entrepreneurship Theory & Practice, Journal of Management Studies și ICIS. A scris cărți și a contribuit la rapoarte științifice solicitate de Ministerele Federale din Germania, iar cercetările sale au câștigat sau au fost nominalizate pentru peste 30 de premii internaționale. De asemenea, a fost distins cu un premiu pentru diversitate și egalitate de gen de către Universitatea din Mannheim și a fost recunoscut pentru implicarea sa remarcabilă în coordonarea echipei de lucru pentru Ucraina de la Universitatea din Passau. În calitate de recenzent activ, Jan-Philipp a primit un premiu pentru activitatea sa de evaluare.

De asemenea, sprijină comunitatea academică prin organizarea de conferințe internaționale, cum ar fi Academia Europeană de Management și Conferința Europeană Interdisciplinară de Cercetare în Antreprenoriat. Predă cursuri la nivel de licență, master și doctorat, în domenii precum antreprenoriatul, managementul organizațional, managementul strategic și internațional. De asemenea, este un vorbitor frecvent la cursuri de educație executivă la Mannheim Business School și a mentorat peste 25 de echipe de start-up. Cercetările sale au fost discutate în media publică, inclusiv în publicații precum Deutschlandradio, Spiegel Online, Der Standard, DIE ZEIT și Frankfurter Allgemeine Zeitung. Jan-Philipp Ahrens și-a obținut doctoratul la Universitatea din Mannheim între 2010 și 2013 și a fost cercetător invitat la Ludwig-Maximilians-Universität München și la Universitatea Humboldt din Berlin. În perioada 2013-2014, a lucrat ca consilier politic în cadrul Ministerului Federal de Finanțe din Germania, concentrându-se pe restructurarea afacerilor. În 2024, a fost cercetător invitat la Universitatea Stanford, la Scandinavian Consortium for Organizational Research.

Una dintre pasiunile sale este canotajul de maraton, clasându-se pe locul al treilea într-o competiție internațională pe Rin și pe primul loc într-o competiție pe echipe la Universitatea Tehnică din München.

Linkedin Jan Philipp Ahrnes

Pentru a-ți rezerva locul la cursurile d-nului Jan-Philipp Ahrens, completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

Amnon Dekel | 12.05.2025-16.05.2025

Dr. Amnon Dekel este directorul executiv al ASPER-HUJI Innovate, Innovation and Entrepreneurship Center din cadrul Universității Hebrew din Ierusalim. Anterior, Amnon a fost președinte al Departamentului de Inginerie Software la Colegiul de Inginerie și Design Shenkar din Israel. Amnon are peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea de produse pentru servicii și aplicații bazate pe IT, precum și peste 15 ani de experiență în cercetare aplicată ce vizează User Experience și Mobile Computing. Acesta a contribuit la lansarea a 3 companii din domenii precum video sharing, personal networking and indoor navigation. A primit numeroase premii internaționale, inclusiv o nominalizare la Premiile Pulitzer, pentru munca sa cu New York Times. Amnon are un doctorat în Informatică la Hebrew. Este pasionat de transpunerea artei în tehnologie, iar când are timp se dedică acestui hobby.

LinkedIn_Amnon Dekel

Pentru a-ți rezerva locul la cursurile d-nului Amnon Dekel, completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

Debra Zahay-Blatz | 26.05.2025-01.06.2025

Dr. Debra Zahay-Blatz este profesor universitar de marketing și director al programului de Master of Science în Marketing Digital și Analytics la Universitatea St. Edward’s din Austin, Texas. Predă cursuri de marketing digital și analytics atât la nivel licență, cât și la nivel masterat. Este specializată in Marketing Digital, Analiză de Marketing și Modelare Predictivă, Marketing pe Rețelele Sociale și Strategii de Marketing. Cursurile oferite sunt bazate pe experiment, unde studenții își pot aplica cunoștințele și pot dobândi experiențe și competențe valoroase. Deține un doctorat în marketing de la Universitatea din Illinois, un Master în Management de la Universitatea Northwestern din Evanston, Illinois, un titlu de Juris Doctor de la Universitatea Loyola din Chicago, Illinois, și o diplomă de licență de la Universitatea Washington din St. Louis, Missouri.

Dr. Zahay-Blatz cercetează modul în care companiile pot facilita relațiile cu clienții, în special prin utilizarea informațiilor despre clienți. Recent, și-a concentrat atenția asupra organizării pentru Big Data și a calității datelor despre clienți. Dr. Zahay-Blatz este autoarea a numeroase articole de cercetare și co-autoare, alături de Mary Lou Roberts, a lucrării Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies. De asemenea, este o vorbitoare constantă pe teme de marketing digital și analytics și redactor-șef al Journal of Research in Interactive Marketing. Din 1993, deține o firma de consultanță în managementul bazelor de date și al relațiilor cu clienții, Zahay, Inc., și are o vastă experiență oferirea suportului companiilor pentru a dezvolta relații de durată cu clienții. Experiența sa anterioară de afaceri include responsabilități de top management senior în marketing la MCI Telecommunications (actualmente Verizon) și Dun & Bradstreet. A fost, de asemenea, vicepreședinte în cadrul Consiliului Executiv al Asociației Americane de Marketing din Chicago și al Asociației de Marketing Direct din Chicago, și este membru activ în Asociația de Digital Analytics.

Linkedin_Debra Zahay-Blatz

Pentru a-ți rezerva locul la cursurile d-nei Debra Zahay – Blatz, completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.