Următorul invitat
Ayelet Cohen

Mark Wilson | 11.03.2024-15.03.2024

Mark Wilson este fondator al „Initiatives”, o companie care de 28 de ani creează și implementează dispozitive medicale. Este creatorul Pre-Seed, un accelerator care în ultimii 20 de ani, a contribuit activ la lansarea a peste 100 de companii orientate spre științele exacte. D-nul Wilson este și lector la Simon School of Business din cadrul Universității din Rochester, New York, USA în domeniul antreprenoriatului și al managementului inovației.  

Anterior, a lucrat la Baxter Healthcare și Bausch & Lomb, atât ca inginer cât și ca manager, unde a lansat platforme farmaceutice și dispozitive medicale, totalizând venituri anuale de peste 20 de miliarde de dolari. Este licențiat în Inginerie mecanică, la Rensselaer Polytechnic Institute.

Unul dintre hobyurile sale este caricatura, având talentul desăvârșit de a transpune evenimentele în imagini, fiind și caricaturist pentru Tiny Ink. De asemenea este pasionat de muzică și din acest motiv este și toboșarul trupei Bent Ratchet. 

LinkedIn_Mark Wilson

The Idea Thickening Method

Un curs ce oferă cursanților acces la modalități și principii de prioritizare a ideilor, pentru a asigura fezabilitatea conceptului de business. Pentru înțelegerea următoarelor module este necesară participarea la acest prim modul (1h 30 min).

Customize Your Own Idea Filter

Participanții vor avea posibilitatea de a crea propiul sistem de prioritizare a ideilor pornind de la conceptul de business pe care îl vizează. În cadrul sesiunii, participanții vor experimenta modul în care trebuie să stabilească și să calibreze criteriile de evaluare, pentru a alege cele mai bune soluții (aprox. 1-2h).

Using a Filter To Prioritize Action

În cadrul modulului va avea loc o sesiune de pitchuri la care participanții vor avea un rol activ nu numai în prezentarea propriului concept, dar și în analiza, dezbaterea și stabilirea strategiilor viitoare, privind conceptele prezentate (1h 30min)

Miercuri 13.03.2024, ora 13.00-14.30, sala 120

Technology Coach Simulation

Pornind de la un scenariu ipotetic, participanții vor aplica „The Idea Thickening Method” cu scopul de a analiza cele mai bune soluții de comercializare a invențiilor. Este un workshop ce oferă participanților posibilitatea de a experimenta metodologia studiată și oferă posibilitatea acestora de a-și testa creativitatea dar și pragmatismul cu scopul de a identifica soluții (aprox. 2h).

*D-nul Prof. Mark Wilson va susține în cadrul seminarului CEBSS o prelegere pe tema „Using an Idea Filter to Assess Lateral Thinking: A Proposed Framework”.

Seminarul își propune să aducă împreună comunitarea academică și reprezentanți din mediul de business.

CEBSS ZOOM link

14.03.2024, ora 14.00-15.00, sala 118

Catherine Delevoye | 01.04.2024-07.04.2024

Catherine Delevoye are o experiență de peste 25 de ani în consilierea antreprenorilor, oferindu-le suport în dezvoltarea și scalarea propiilor afaceri, prin servicii de coaching și mentorat pe teme legate dedezvoltarea modelului de business, internaționalizarea, atragerea de investitori, managementul inovației și eficientizarea lanțului valorii. A contribuit la dezvoltarea afacerilor din Europa, America de Nord, India, Africa și Orientul Mijlociu, oferind consiliere juridică personalizată și expertiză pentru dezvoltarea tehnologică, stabilirea de parteneriate și modelare procelelor de afaceri. Colaborează cu companii inovatoare abate în diverse etape de dezvoltare, oferindu-le suport încă de la faza de concept si până la consolidarea poziției la nivel internațional. De asemenea, sprijină antreprenorii în soluționarea provocărilor ce țin problemele juridice, gestionarea proprietății intelectuale, stabilirea de acorduri cu clienți, parteneri și investitori, din întreaga lume.
Catherine este pasionată de călătorii și schimburi culturale, a fost trainer, coach și mentor în programe internaționale de incubare și accelerare pentru start-up-uri tehnologice, afaceri sociale, studenți, cercetători, manageri de inovare și tineri antreprenori din Luxemburg, Franța, Germania, Marea Britanie, Spania, Letonia, România, Etiopia, Comore, Iordania, Sri Lanka și multe altele.

LinkedIn Catherine Delevoye

Modulele prezentate mai jos vor fi desfășurate după următorul program:

  • 01.04.2024, 13.00-14.30, sala 120
  • 02.04.2024, 13.00-15.40, sala 120
  • 03.04.2024, 13.00-15.40, sala 120
  • 04.04.2024, 13.00-14.30, sala 120

Accesarea investitorilor: pregătirea afacerii pentru investiții

Bazat pe Arta Războiului, cursul vizează sfaturi legate de modul în care trebuie să abordați diverși investitori, pentru a avea succes în strângerea de fonduri. Cursul explică cui să vă adresați în funcție de experiența dvs., ideea de afacere și resursele deținute și care ar trebui să fie așteptările pentru a aborda un investitor tipic. Bazat pe exemple reale din portofoliul Technoport, vor fi evidențiați factorii de succes, dar și capcanele în care puteți cădea atunci când faceți prezentări investitorilor.

Arta parteneriatelor

Parteneriatele sunt extrem de importante pentru micile afaceri. Acestea pot oferi diverese beneficii precum creșterea credibilității și facilitarea accesului la piață, completând capitalul și expertiza disponibilă, specifică unei echipe de dimensiuni mici. În același timp ele pot fi și dăunătoare creșterii afacerii, dacă sunt prea rigide, dezechilibrate sau bazate pe viziuni și așteptări divergente. Cursul va descrie aspectele de luat în considerare atunci când este vizată atragerea de noi parteneri, și cum trebuie să se facă tranziția de la propunere la implementarea parteneriatului. Printre alte subiecte, cursul va permite validarea propunerilor de parteneriat și traducerea în termeni legali obligatorii a criteriilor operaționale cele mai relevante pentru un parteneriat de succes.

Managementul unei Echipe Antreprenoriale și scalarea

Cercetătorii au evidențiat modul în care trăsăturile comportamentale pot fi eficiente (sau nu) în facilitarea progresului echipei. Belbin, în special, este o metodologie bazată pe cercetare folosită la nivel mondial pentru a ajuta oamenii să descopere, să articuleze și să rafineze punctele forte ale membrilor, pentru a construi echipe mai eficiente și a îmbunătăți performanța afacerii.

Echipele implicate vor avea posibilitatea de a învăța din exemple practice, despre acele profiluri care completează cel mai bine modelele de business, respectiv despre provocările specifice întâmpinate de antreprenori, respectiv modul în care acestea pot fi depășite pentru a asigura scalarea afacerii.

Accesul la piață și internaționalizarea


Bazat pe exemple practice ale companiilor care au reușit sau nu să se extindă la nivel internațional, acest curs va oferi studenților sfaturi și trucuri, legate de internaționalizarea micilor afaceri. Astfel vor fi evidențiate modul în care trebuie privită internaționalizarea subliniindu-se avantajele, capcanele, criteriile și cerințele de bază pentru extinderea la nivel internațional.

Proprietatea intelectuală, cercetarea și acordurile de licențiere: aspecte fundamentale

Acest curs abordează subiectul proprietății intelectuale și a acordurilor legale printr-o perspectivă foarte practică, evidențiind principalele aspecte ce trebuie luate în considerare pentru a gestiona proprietatea intelectuală (DPI) care să susțină pe deplin obiectivele strategice ale companiei, precum și succesul co-dezvoltărilor tehnici și a negocierilor comerciale. Cursul se concentrează pe nevoile spin-off-urilor, start-up-urilor și a ideilor la început de drum, având în vedere flexibilitatea necesară în ceea ce privește poziționarea pe piață și modelarea afacerii în această etapă, precum și cerințele specifice ale entităților de mici dimensiuni în relaționarea cu organizațiile mai mari.

Workshop privind oportunitățile pieței și modelarea afacerii

În cadrul acestui workshop, vor fi evaluate piețele țintă pentru ideile de afaceri ale studenților, precum și pentru Start-up-urile Studenților, utilizând o metodologie care permite evaluarea și validarea riscurilor și potențialului diferitelor scenarii de piață. Scopul este să furnizeze o imagine detaliată și practică a oportunităților identificate, pentru a putea prioritiza și lua decizii cu privire la alocarea resurselor.

Amnon Dekel | 15.04.2024-17.04.2024

Dr. Amnon Dekel este directorul executiv al ASPER-HUJI Innovate, Innovation and Entrepreneurship Center din cadrul Universității Hebrew din Ierusalim. Anterior, Amnon a fost președinte al Departamentului de Inginerie Software la Colegiul de Inginerie și Design Shenkar din Israel. Amnon are peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea de produse pentru servicii și aplicații bazate pe IT, precum și peste 15 ani de experiență în cercetare aplicată ce vizează User Experience și Mobile Computing. Acesta a contribuit la lansarea a 3 companii din domenii precum video sharing, personal networking and indoor navigation. A primit numeroase premii internaționale, inclusiv o nominalizare la Premiile Pulitzer, pentru munca sa cu New York Times. Amnon are un doctorat în Informatică la Hebrew. Este pasionat de transpunerea artei în tehnologie, iar când are timp se dedică acestui hobby.

LinkedIn_Amnon Dekel

Workshop: Prototiparea și validarea produsului (1)

S1. Workshopul va oferi cursanților posibilitatea să învețe și să experimenteze modul în care se poate elabora un prototip respectiv despre modul de validare a acestuia cu potențiali clienți. Workshopul va cuprinde 2 părți și se va desfășura în două zile diferite. În cadrul primei sesiuni, urmare a unei prezentări pe tema prototipării, cursanții vor fi invitați să își expună ideea de prototip și modul în care vor să îl elaboreze. Participanții vor primi recomandări de îmbunătățire și soluții menite să le perfecționeze execuția, după care vor avea la dispoziție o zi pentru realizarea unei machete.

15.04.2024, ora 13.00-16.00, Sala 120

Workshop: Prototiparea și validarea (2)

S2. În cadrul celei de a doua sesiuni fiecare echipă va fi implicată în procesul de validare al prototipurilor create de echipe, respectiv vor fi implicate în procesul de validare și feedback. Sesiunea se va încheia cu discuții legate de instrumentele la care se poate recurge (e.g. NOCODE Systems) pentru a-i ajuta pe participanți la crearea unui prototip interactiv.

17.04.2024, ora 13.00-16.00, Sala 120

Jeff Savage | 20.05.2024-23.05.2024

Jeff Savage, Ph.D., este Executive Director la Faber Entrepreneurship Center de la Moore School, USA. Acesta și-a canalizat cercetarea spre identificarea celor mai bune practici privind comercializarea inovațiilor bazate pe știință, pe identificarea celor mai eficiente strategii de brevetare, dar și pe modalitățile de dezvoltare a ecosistemelor antreprenoriale și bazate pe inovare. D-nul Savage și-a obținut doctoratul la Universitatea din Illinois Urbana-Champaign în strategie și antreprenoriat și a beneficiat de un grant al Fundației Naționale pentru Știință. Înainte de a-și termina doctoratul, acesta a lucrat ca vicepresedinte al Client Engagement at Marketware, o firmă SAAS de agregare a datelor din domeniul medical. Timp de 10 ani d-nul Savage a oferit consultanță startup-urilor academice și științifice având rolul de mentor al facultății în programul I-Corps al NSF. Colaborează cu Savannah River National Laboratories și este consilier al facultății pentru Gamecock Consulting Club.

Cel mai mare hobby al său este să contribuie activ la lansarea startup-urilor și a noilor tehnologii. Are o frumoasă viață de familie, 4 copii minunați cu care îi place să petreacă în natură.

LinkedIn_Jeff Sevage

ThinkTank pe tema Inovație și Antreprenoriat va îmbina prelegerile, discuțiile și învățarea prin experiment cu scopul de a oferi cursanților o perspectivă practică asupra modului în care pot fi valorificate inovațiile. Participanții vor avea ocazia învăța modul în care trebuie valorificată tehnologia și aplicată într-un startup.

1. Antreprenoriatul tehnologic

Prelegerea își propune să evidențieze particularitățile antreprenoriatului tehnologic și va pune accent pe modul în care pot fi comercializate inovațiile. Instructorul va implica activ participanții aceștia fiind încurajați să își contureze propriile idei de afaceri, pornind de la o serie de criterii discutate în cadrul prezentării. (1h 30)

Luni 20.05.2024, ora 13.00-14.30

2.Comercializarea inovațiilor

Pornind de la un studiu de caz, cursanții vor analiza și discuta despre provocările apărute în procesul de comercializare al inovațiilor. Cursanții vor fi încurajați să adapteze și să aplice concluziile studiului de caz la propriul concept de business. Aceștia vor avea acces la materiale și cunoștințe legate de noi tehnologii, aspecte pe care le vor aplica în cadrul unor teme de lucru care vor impune și studiu individual. (1h 30)

Marți 21.05.2024, ora 13.00-14.30

3. Noi tehnologii & Pitching

Cursul va permite discutarea noilor tehnologii existente pe diverse domenii și vor fi create analogii cu soluțiile propuse de cursanți. Toți participanții vor primi sugestii de îmbunătățire a propriilor concepte. În plus, participanții vor primi îndrumare de înaltă calitate pentru crearea unui pitch captivant și cu impact. (2 h)

Miercuri 22.05.2024, ora 13.00-15.00

4. Competiție și Feedback

În cadrul întâlnirii participanții vor pregăti un pitch de prezentare a temelor avute și vor obține recomandări de îmbunătățre din partea instructorului. (1h 30.)

Toți participanții vor primi diplome care să ateste parcurgerea Think Tankului pe Tema Inovare și Antreprenoriat. Pentru merite deosebite vor fi acordate și certificate de recunoaștere a performanței avute.

Joi 23.05.2024, ora 13.00-14.30

Brooke M. Reavey | 27.05.2024-28.05.2024

Brooke M. Reavey, Ph.D., M.S., este profesor asociat de marketing în Școala de Afaceri Brennan la Universitatea Dominicană. Este cercetător Fulbright, atașat de România fiind Senior Scholar în București, în perioada 2017 – 2018 și Specialist Fulbright în Cluj în 2024. Deține titlul de doctor în Marketing (Administrarea Afacerilor) de la Universitatea Drexel și masteratul în Cercetare de Marketing de la Universitatea Temple. A lucrat în industria cercetării de marketing timp de opt ani înainte de a-și finaliza doctoratul. Este câștigătoare a două competiții naționale de inovație în predare. Munca academică a Dr. Reavey vizează intersecția dintre marketingul digital și cercetarea de piață, în special în ceea ce privește democratizarea și confidențialitatea datelor. Lucrările sale au fost publicate în reviste de specialitate precum International Journal of Advertising, Journal of Marketing Education și Marketing Education Review, printre altele. Mai mult, este autoarea manualului Cengage „Digital Marketing Foundations and Strategies 5E” (2023).

LinkedIn Brooke Reavey

Introducere în Marketingul Antreprenorial

Întâlnirea își propune să evidențieze particularitățile marketingului pentru noile afaceri. Majoritatea cursurilor de marketing se concentrează pe companiile stabilite, dar acest curs se axează pe antreprenorii aflați în faza de ideare. Instructorul va interacționa activ cu participanții și îi va încuraja să-și testeze ideile cu piața lor țintă pentru a se asigura că au potrivirea potrivită.

Studenții vor avea posibilitatea de a elabora plauri de marketing și strategii pornind de la propriile idei de afaceri. Instructorul va colabora cu studenții pentru a le oferi suport specific privind modul în care aceștia pot testa conceptele propuse la nivel de echipă, respectiv să testeze promoveze strategiile de marketing pentru a atrage cât mai mulți clienți.

Marketingul Digital pentru Antreprenori


Întâlnirea va oferi o expunere asupra diverselor aspecte ale marketingului digital în cadrul antreprenoriatului. Se vor prezenta și discuta mai multe studii de caz pentru a ilustra variatele tipuri de scenarii de succes, în funcție de modelul de afacere vizat de studenți.

Studenții vor avea posibilitatea de dezvolta planuri de marketing și strategii bazate pe propriul concept de business, respectiv vor expune strategiile de promovare și modul de utilizare al instrumentelor învățate pentru a fi validate cu instructorul și colegii participanți la workshop.

Ayelet Cohen | 21.10.2024-25.10.2024

Ayelet Cohen fondatoarea Meraki Innovation, este un antreprenor social. Ayelet a co-fondat Centrul de Inovare și Antreprenoriat ASPER-HUJI Innovate (Hebrew University) și JLM-Impact Consortium și a condus programe care au implicat peste 5.000 de participanți anual în evenimente, hackathoane, cursuri și acceleratoare, ajutând start-up-urile să strângă peste 70 de milioane de dolari. La Start-Up Nation Central, a gestionat activitățile din Ierusalim, promovând conexiunile între talente și oportunități și lansând proiecte pentru integrarea minorităților în ecosistemul tehnologic. Ayelet a lansat, de asemenea, Grupurile Google pentru Educatori în Israel, împuternicind mii de profesori să colaboreze la proiecte educaționale transformative. Dincolo de realizările sale profesionale, Ayelet a inițiat și condus proiecte sociale care sprijină mamele afectate de violența domestică și activități culturale care susțin afacerile și artiștii locali.

Meraki Innovation este o întreprindere socială care urmărește promovarea inovației și gândirii antreprenoriale pentru a stimula schimbarea. Expertiza în Educație Antreprenorială, Dezvoltarea Ecosistemului de Startup-uri, Intraprenoriat și Inovație Publică și Socială poziționează organizația în postura nu doar simpli consultanți, ci ca agenți ai transformării. Printr-o combinație de metodologii avansate și angajamente personalizate, oferă consultanță, formare și management de proiect. Obiectivul organizației este de a contribui la dezvoltarea de ecosisteme colaborative care să ofere indivizilor și organizațiilor să inoveze, deschizând calea pentru creștere durabilă și impact social.

Linkedin Ayelet Cohen

Pentru a-ți rezerva locul completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

Structura și Obiectivele Cursului

Cursul va cuprinde patru module ce se vor desfășura pe parcursul a 4 zile și este conceput pentru a oferi participanților o perspectivă aplicativă asupra modului în care ideile de afaceri se pot transforma în concepte de busines și pentru a-i inspira să urmeze calea antreprenoriatului .

Cursul se concentrează în jurul „IdeaX,” un joc educațional inovator care încurajează creativitatea, colaborarea și rezolvarea problemelor în rândul studenților. Pe parcursul acestui atelier, participanții vor forma echipe, vor selecta provocări, vor genera soluții, vor dezvolta concepte de afaceri și, în cele din urmă, își vor prezenta ideile inovatoare. Acest mediu interactiv și dinamic nu doar echipează studenții cu abilități practice în generarea de idei, ci și împuternicește următoarea generație de inovatori și lideri să facă contribuții semnificative pentru societate.

Obiectivele Cursului:
–> Înțelegerea Antreprenoriatului de Impact: Oferirea participanților unei înțelegeri de bază a antreprenoriatului de impact.
–> Identificarea și Analiza Problemelor: Capacitatea participanților de a identifica probleme din lumea reală și de a le analiza folosind modelul arborelui problemei.
–> Analiza Pieței Instruirea participanților în desfășurarea unui proces de cercetare a clienților pentru a înțelege potențialii clienți și nevoile acestora.
–> Încurajarea Gândirii Inovatoare: Inspirarea participanților să gândească creativ și să abordeze problemele apelând la soluții inovatoare, cultivând o mentalitate esențială pentru antreprenoriatul de succes.
–> Dezvoltarea Conceptelor de Start-up: Ghidarea participanților în rafinarea ideilor lor în concepte de start-up, folosind modelul lean startup.
–> Dezvoltarea Abilităților Practice: Îmbunătățirea abilităților practice ale participanților privind colaborare și lucru în echipă, comunicare și prezentare, gândire creativă și rezolvare de probleme.

Ziua 1: Inspirație și Selectarea Provocării

Introducere în Antreprenoriatul cu Impact (90 minute) Acest modul subliniază puterea antreprenorilor de a schimba vieți, analizează revoluția tehnologică rapidă și subliniază necesitatea de a avea o mentalitate de inovator, respectiv instrumentele la care se poate face apel pentru a avea succes. De asemenea, explorează pașii pentru dezvoltarea unei inițiative antreprenoriale, și principalele capcane ce trebuie evitate. Modulul va oferi posibilitatea cursanților de identifica motivației antreprenoriale pe baza unui exercițiu.

Explorarea problemei (120 minute)

  • Introducerea participanților
  • Revizuirea provocărilor din pachetul de carduri IdeaX și formarea echipelor
  • Utilizarea modelului arborelui problemei pentru a analiza problema, nevoile și piața

Ziua 2: Cine este clientul vizat? Cercetarea pieței (210 minute)

  • Identificarea clienților potențiali
  • Învățarea metodologiilor de cercetare a nevoilor clienților, înțelegerea importanței empatiei în procesul de cercetare a clienților și practicarea ascultării active
  • Customer Discovery

Ziua 3: Care sunt ideile tale? Atelier de generare de idei (210 minute)

  • Analizarea perspectivelor din cercetarea clienților
  • Sesiune de generare de idei folosind cardurile IdeaX pentru a genera idei.
  • Selectarea celei mai bune idei și dezvoltarea ulterioară a conceptului de startup folosind modelul Lean startup

Ziua 4: Care este povestea ta? Atelier de storytelling (120 minute)

  • Introducere în arta povestirii, originile și importanța acesteia
  • Înțelegerea construcției unui pitch pentru startup și revizuirea cadrului de dezvoltare a pitch-ului
  • Crearea unui pitch pentru ideea lor de startup

Shark tank: Concurs de pitch între echipe (90 minute) Prezentarea ideii în fața unui panel tip shark tank, primirea feedback-ului și selectarea echipelor câștigătoare

David Mammano | 18.11.2024-22.11.2024

David Mammano a lansat șapte firme și a valorificat aceste experiențe pentru a oferi curaj tuturor celor care au văzut în antreprenoriat calea de a-și realiza visurile. A câștigat de trei ori premiul Inc. Magazine 5000 Growth Company. Este TEDx Speaker, profesor la Universitatea din Rochester și autor de cărți pe domeniul antreprenoriat si planificare strategică. A absolvit cursurile Universității  Buffalo și al MIT Entrepreneurial Master’s Program, un program axat pe dezvoltare antreprenorială. Este membru al Consiliului de Administrație al Fundației Western NY Make-A-Wish și membru local al consiliului Junior Achievement.

LinkedIn_ David Mammano

Pentru a-ți rezerva locul completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

Elevate your entrepreneurship with AI

Întâlnirea își propune să evidențieze oportunitățile create de de Inteligența artificială în antreprenoriat. Cursul va debuta cu o intriducere despre importanța AI în peisajul de afaceri modern, explicând ce este AI, tipurile sale și conceptele cheie precum învățarea automată, învățarea profundă și procesarea limbajului natural.Cursul va evidenția tendințele actuale ale AI în antreprenoriat respectiv beneficiile oferite precum automatizarea sarcinilor repetitive, analiza avansată a datelor, personalizarea experienței clienților și inovarea produselor. Aplicațiile AI în afaceri variază de la marketing și vânzări, operațiuni, servicii pentru clienți până la finanțe. Implementarea AI în afaceri necesită identificarea domeniilor cu valoare adăugată, utilizarea unor instrumentelor adecvate pentru a facilita integrarea proceselor existente și depășirea provocărilor. Cursul va fi completat de un workshop, în cadul căruia studenții vor descoperi cum AI poate revoluționa parcursul antreprenorial. Studenții vor învăța strategii practice pentru a valorifica AI în inovație, a optimiza operațiunile și a obține un avantaj competitiv.

Această prezentare explorează Metodologia Lean Startup, o abordare dinamică pentru lansarea și scalarea afacerilor. Participanții vor învăța cum să valideze rapid ideile, să minimizeze riscurile și să maximizeze eficiența prin cicluri iterative de construcție-măsurare-învățare. Ideală pentru antreprenorii care caută să inoveze, să se adapteze și să aibă succes în piața actuală, extrem de rapidă.

În acest atelier dinamic, veți explora modul în care Inteligența Artificială îmbunătățește Metodologia Lean Startup. Veți învăța să integrați instrumente AI pentru experimentare rapidă, analiză a feedback-ului clienților și luarea deciziilor bazate pe date. Descoperiți tehnici pentru a valida eficient modelul de afaceri, a pivota eficient și a scala sustenabil, folosind AI pentru a accelera creșterea și succesul startup-ului dvs.

Value Proposition Design

Managementul unei Echipe Antreprenoriale

Daniel Druhora | 05.12.2024

Daniel Druhora este cineast, profesor și lider în inovare, de origine româno-americană, recunoscut pentru documentarul său câștigător al premiului Emmy „Lives Not Grades” și alte lucrări notabile, cum ar fi „Cloudwalkers” și „Long Distance Swimmer.” A studiat relații internaționale la Universitatea din Washington și a obținut un MFA în producție de film și televiziune la Școala de Arte Cinematice de la University of Southern California.

În calitate de Director al Grand Challenges Innovation Lab la USC, Daniel coordonează inițiative de inovare și antreprenoriat, promovând soluții care rezolvă probleme globale. Pe lângă contribuțiile sale pe partea educațională si cinematografică, Daniel este implicat în USC ReWater Center, contribuind alături de studenți la identificarea de soluții menite să abordeze în mod activ soluționarea crizei de apă. Printre proiectele sale curente se numără „Elie’s Overcoat,” un film de lung metraj ce va fi filmat în România.

LinkedIn_ Daniel Druhora

Pentru a-ți rezerva locul completează formularul.

* Toți studenții care vor urma cursurile vor primi o diplomă de participare, însă profesorul va acorda trei diplome pentru merite deosebite.

Storytelling pentru Inovatori: Descoperă modul în care poți cuceri lumea antreprenoriatului

În cadrul seminarului „Storytelling pentru Inovatori și Creatori” vom explora diverse teme esențiale pentru utilizarea povestirii în inovație și antreprenoriat.

Instructorul va începe cu Starting From Story, unde vom descoperi cum companii precum Apple, Google și IBM folosesc storytelling pentru a crea produse remarcabile ce ajung să domine piața. Cursanții vor avea posibilitatea de a cunoaște tehnici de storytelling pentru a cunoaște piața și pentru a adresa mai bine nevoiele clienților.

Un alt subiect important va fi conectarea Storytelling cu Designul și Procesul de Dezvoltare al Produselor, unde cursanții vor avea ocazia de a explora modul în care povestirea integrată în procesul de dezvoltare a produselor pentru a îmbunătăți designul și funcționalitatea acestora. În final, se va discuta despre Story and Share of Mind, aflând cum povestirea poate influența percepția publicului și poate crește cota de piață a produselor, captând atenția și loialitatea clienților.

On-Line pe Zoom și on-site sala 120, FSEGA